Mari Sertai Saya

Khamis, 4 Oktober 2012

Serangan Allergik Kembali!!

Neeca dah berumur 1 thn 6 bln.. igtkan bila dah besar ni badan pun sihat la & tahan segala serangan2 penyakit.. tapi blm lg rupanya... runsing hati ibu.. lupa plak nak snap picture keadaan allergik neeca...
mula2 satu badan dipenuhi ruam.. pastu skrg dah mula berkudis.. sbb non-stop menggaru!! 
sedap kot garu.. dah gatal kan.. ape la yg dia tau..
sedih.. pedih.. pilu.. kali ni plak ubat gatal dr klinik tk menjadi dah... why????

Kali ni ibu agak runsing bila ubat2an yg doktor bg mcm tak berkesan.. private dah pergi..
pagi ni cuba kat klinik Kesihatan AU2.. harap2 nampak la kesan..
abah & ibu ada sejarah allergik.. mane nye anak tak jangkit... hehee...
so arini mood kelaut.. hati runsing... adiooss

2 ulasan:

nora ekin berkata...

dia ade alah ape ain? makan ke persekitaran... cian dia...ank aku pun sme tp dia xleh mnum or makn produk dari susu lembu

cik are_ien berkata...

lepas suntikan sthun stgh tu yg jadi makin teruk.. dia sblm ni mmg ade alahan pon.. peluh & habuk.. tp pas suntik lg teruk jd nya. gatal2 abes