Mari Sertai Saya

Selasa, 11 September 2012

~Susahnya Nak Memaafkan~


aku tak tahu knp... tp hati ni masih sgt2 kecewa... 
aku pnh cuba maafkn dia.. tapi hakikatnya tak!!
smpai saat ini aku masih teringat semua nya... 
putus kan silaturahim sesama manusia adalah satu dosa..
tapi aku tak mampu.. MAAF...  
cukupla dulu aku sekadar di pinggiran hidup dia..
sbg alat... satu pinta aku..
cukup lah.. jgn cari aku lagi.. 
nama yg cukup indah itu telah lama aku padam dari kotak ingatan aku...
Ya Allah andai aku berdosa Kau ampunkan lah...
tapi aku hny seorg hamba... sayonara Sahabat.. 

2 ulasan:

Yeah, saya! berkata...

susah. sangat susah. tapi, yang penting jangan sampai menjejaskan diri kita. kalau tak mampu memaafkan, cukuplah jangan berdendam. jangan amik peduli, lupakan semuanya yang menyakitkan

cik are_ien berkata...

tu la kaann.. aku sdg cuba... insyaallah...