Mari Sertai Saya

Selasa, 4 Disember 2012

DiBayangi Dia!!

kenapa ni??? 
makin kerap aku dibayangi dia.
lately..... 
dlm mimpi dia muncul... mengganggu kehidupan aku..
dlm realiti ibarat dia di depan mata...
Astaghfirrullah al azim..
gangguan syaitan agaknya... 
tapi knp tiba2... 

abes semua sejarah hitam yg telah terlipat kemas terungkai kembali.. 

dah 6 tahun berlalu... 
tak siapa yg tahu apa yg pernah berlaku..
kecuali teman yg paling rapat..
yg mbantu aku utk kembali bangun..
tapi itu tk dpt nk buang rasa takut pd dia.. 
rasa sgt2 menyesal kenal dia... 
pernah menjadi sebahagian dr hidup nya..

rasa takut menyelubungi... 
knp ingatan aku kuat dibayangi dia...
nmpak segala kenangan2 pahit yg pernah berlaku dulu... 

smpai skrg aku berharap agar tak kn pernah bertemu lg dgn dia..

wlpn utk seketika... 
walau dlm mimpi..
ibarat mimpi ngeri dibayangi wajah bengis dia!!
pernah suatu ketika dlu... 
hampir pengsan aku ketika bertembung dia...
gara2 terlampau takut.. 
menggigil letakutan... 

cukupla dgn apa yg pernah terjadi..

ckup la suatu msa dlu aku derita krn dia..
saat muka & badan aku dijadikan punching bag!!

Sgt2 Trauma.. 

Ya Allah... Ku Mohon padaMu..
agar dijauhkan dr segala gangguan syaitan..
jauhkan lah aku dr segala ingatan yg tak sepatutnya..
andainya ada lg dendam di hati nya,
padamkan lah... Kau lindungi lah aku..
Amin.. ya Rabbal Alamin.. 



Tiada ulasan: